sobota, 3 marca 2012

Eksperymenty

Disco ball, czyli sutasz w kulce. Wisior powstał na wyzwanie/swap z forum Craftladies w temacie FEVER NIGHT. Forma jest eksperymentalna, miała w zamyśle naśladować kulę dyskotekową. Wykonałam ją sugerując się preferencjami osoby, którą wylosowałam czyli Tobi.
Sutasz metalizowany, srebrny, kuleczki posrebrzane, srebrne koraliki Euroclass naszyte na kulce-bazie. Do zawieszenia posłużył sznurek metalizowany srebrny, skręcony. Wisior ma długość pępkową.





Sutaszki dla Eli to maleństwa wykonane pod ich obecną właścicielkę. Małe, czerwone, złote, na sztyfcie, żeby nie przeszkadzało. Kaboszonki bursztynu, sutasz w kolorze wina, topazowe knorry, podklejone czerwoną skórką, zamontowane na sztyfcikach.
O ich wielkości świadczy pudełeczko 4x4 cm (niestety nie zdążyłam zmierzyć kolczyków).
Tutaj eksperymentowałam z formą, jeszcze nigdy nie szyłam tak małych kolczyków, wyzwaniem dla mnie było utrzymać sznurki w palcach:)




2 komentarze: