sobota, 11 stycznia 2014

Jak biżuteryjki grają dla WOŚP

To już 3 ci rok, kiedy Marisella mobilizuje twórczynie i twórców biżuterii do pracy dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
To mój drugi rok, kiedy dołączam się do wspólnego trudu.
Prace rozpoczęły się już we wrześniu. Powstało mnóstwo pięknych projektów, które są szczegółowo opisane na stronie Biżuteryjki dla Wośp
Osobiście brałam udział w dwóch projektach beadingowych.

Kolia Rho Ophiuchi



Koordynatorką i projektantką  jest Ewa Tkocz-Frydrych.
Autorem zdjęć jest Tomasz Wilczkiewicz, modelka Beata Dobosz.

A to mój wkład:)



Wachlarzy w sumie powstało 6, ale tylko  4 załapały się na zdjęcia.

Kolejnym projektem, w którym brałam udział jest kolia wykonana z wielu dziesiątek małych kryształków Swarovski. Praca była koordynowana przez Weronikę Kaczor.

Kolia Stardust



Modelka Kasia Dąbrowska, fotografia Ania Pińkowska.

A to moja drobinka gwiezdnego pyłu w kolii.


Te prace oraz wiele innych zostały wystawione na aukcjach allegro dla WOśP, można je znaleźć pod tym linkiem. Zapraszam serdecznie do licytacji.

http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=7825961

2 komentarze: