czwartek, 3 kwietnia 2014

Pumpkin pie, rose gold i publikacja w Beading Polska

Powstało ostatnio parę drobiazgów nausznych i do włosów. Przyznam, że cierpię na deficyt czasowy, więc ilość ich nie jest wielka :)
Opaski do włosów na bazach montowanych wewnątrz. Bazy są metalowe, sprężynują, ładnie układają się na głowie, dzięki skórzanej wyściółce od wewnątrz nie uciskają.
Pierwsza haftowana na skórze wypróbowała mocno moją cierpliwość. Pomimo, że skórka była miękka nie obeszło się bez połamanych igieł i użycia szczypiec do przeciągania igły z nicią. Opaska zawiera sporą ilość pfg rose gold.




Druga opaska z malutkim haftem wykonanym na suede, z wyściółką skórzaną.




 Zapinka do włosów na metalowej zatrzaskowej bazie.  Pumpkin pie.



Wyraziste wachlarze.



 Dalia ze schematów Melanie Colbourn.


Ponad to resztę czasu wykorzystałam na stworzenie kolejnego tutorialu dla koralikowej gazety Beading Polska.
W gazecie opisuję schemat tworzenia spinek do włosów na przykładzie Luminous night




9 komentarzy:

  1. Piękne te opaski - takie delikatne i dziewczęce...

    Kwiat-szpilka zachwyca mnie, odkąd go pomacałam...

    A spinką mnie zainspirowałaś - właśnie korzystam z tutorialu z BP i próbuję sobie zrobić swoją klamrę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kwiatku - broszce już się wyraziłam :o)
    opaski są rewelacyjne, ciekawi mnie tylko czy nie zsuwają się z włosów?
    wachlarzyki .... wiadomo - prima!
    a dla spinki zamówiłam gazetę :o) no i bazę z beadingu też kupiłam ... mam nadzieję, że polecasz, Iza?

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są te ozdoby. W końcu mam długie włosy i sama mogę się pokusić o takie spinki i opaski :) Mam jedno pytanie Iza. Czy opaski trzymają się na głowie? Jakoś nie miałam nigdy przekonania do takich gładkich, bez ząbków, które trzymają się we włosach. Ale wszak trzeba przyznać, że te ozdóbki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. To tak babeczki. Opaski trzymają się na głowie. Ja mam długie włosy, zaczesane w kitkę i noszę opaskę raczej jako ozdobę niż do przytrzymywania niesfornych loków. Można zrobić na ząbkowanej bazie, tylko pewnie inaczej trzeba zainstalować hafty. Pod rozwagę przy następnych projektach. Poranna - jedna baza jest z beadingu , druga nie, obydwie trzymają się podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, dziękuję bardzo za odpowiedź :o)

      Usuń
    2. Miałam okazję przymierzyć tę drugą, z mniejszym haftem i trzyma się porządnie, nie miałam wrażenia, że mi zaraz spadnie.. Baza metalowa jest na tyle mocna, że się nie odkształca i przylega do głowy...

      Izzi - skończyłam spinkę! Śliczna wyszła, choć zupełnie nie w mojej kolorystyce (ale taką akurat miałam pod ręką). Dziękuję za odblokowanie mojej niemocy twórczej :*

      Usuń
  5. Opaski są cudne, a te Twoje spinki i wachlarze strasznie mi się podobają. Spinka chodzi za mną już od jakiegoś czasu, ale takiego cudeńka jak Twoje to niestety nie uda mi się stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Geniales y maravillosos trabajos.Un beso

    OdpowiedzUsuń