czwartek, 18 lipca 2013

Stworzenie międzygatunkowe

Osią akcji był w tym przypadku guzik. Wiem, znowu guzik! Długo na nie czekałam. Ponad rok minął od zapoznania się z czech glass button na ebayu, nim guziki przywędrowały do Polski. W sumie akurat ten, w wyjątkowym zniecierpliwieniu nabyłam w Naspirale. Potem przyszło mi do głowy, że może jednak skromnie, klasycznie, poprzeszywać z nickel, no ale.... natura wie swoje. Zobaczyłam ptaszka :)i kolory.
Z pracami jest tak, że mają one już swój kształt  na moście, który leży jedną częścią w mej głowie, a drugą w przyszłości. Niekiedy jest ciężko znaleźć drogę na ten most, ale kiedy na niego już wejdę myśl ubiera się w formę.
Kończąc owe dywagacje,  oto stworzenie międzygatunkowe pomiędzy ważką a ptakiem, sutaszem i koralikami, kolorem a brakiem koloru.
Ważkowiec.
Guzik szklany ręcznie malowany, różnokolorowe jadeity, spore zużycie Super Duo. Spód wykończony czarną skórą licową. Wielkość centralnego elementu, długość 11 cm, szerokość 10. Obwód  około 45 cm.




Jako zapięcie własnoręcznie uszyty guzik z ważką:)


34 komentarze:

  1. przepiękne jest to stworzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaach, obłędnie piękny ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny naszyjnik :) śliczne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hipnotyzujący spojrzeniem i tajemniczy. Piękny w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, oniemiałam z wrażenia - masz niesamowity talent... Przepiękna kolia. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję tak zadziwiającej i cieszącej oko (i nie tylko) pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, aż dech zapiera :-) super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny blog i śliczne zdjęcia, będę wpadać tutaj częściej.

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ zrewanżujesz się, będzie mi miło :c

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja! ale cudo! świetne! genialne! i w ogóle - czad!

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponująca rzecz! Świetny naszyjnik - z pewnością należący do gatunku DECH-ZAPIERAJĄCYCH :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo , rewelacja, słów mi brak , jestem zachwycona , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja. Oglądam dużo takich cudeniek ale te ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Padłam z wrażenia, ile godzin pracy... ale najbardziej podziwiam WYCZUCIE-łączenia, wielkości i kształtu, kolorów, detali. Powstała delikatność mimo wielkości,...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo serdecznie dziękuję za Wasze miłe i budujące słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękne kolory...I ten rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite. Efekt jest hipnotyzujący :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje prace sa rewelacyjne!! Subtelne, emanuja strarannoscia wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że nie tylko ja ostatnio męczę sutaszowe kolie. Bardzo mi się podoba kolorystyka, bo uwielbiam połączenie czerni z kolorami tęczy. Kolia jest cudna, z resztą jak wszystko u ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaparło mi dech , nie wiem co powiedzieć, ten naszyjnik jest rewelacyjny!!! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze. Nie da się ukryć, jestem z tego naszyjnika troszkę dumna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zbieram szczękę z podłogi... Podziwiam to dzieło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu wstrzymałam oddech - cudowne!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. jak mistrzyni pisze takie słowa to wyrastają skrzydła:)









      Usuń
  22. Padłam z wrażenia. Zaczynam na niego odkładać.

    aiszka4

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny, trudno wyrazić zachwyt w słowach

    OdpowiedzUsuń
  24. Cuda tworzysz, przepiękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Woooooow! Piękny! Naprawdę chylę czoła!

    PS. Wróciłam... Szkoda, że nam się nie udało :( Daj znać, jak w Poznaniu będziesz, może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O żesz bąbel... (jak mawiał mój znajomy)... CUDO, CODO i jeszcze raz CODO. Jest niezwykły, piękny, niesamowity... Za każdym razem jak tu zaglądam i podziwiam to wydaje mi się że już nic ładniejszego nie może powstać... a tu... PODZIWIAM NIEUSTANNIE...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesuuuuuu, ON jest PRZEPIĘKNY ABSOLUTNIE!:D Feria barw cudnie się prezentuje na czarnym tle - ze wszystkich sutaszowych "rajskich ptaków", "tęczaków" itp. - ten jest najlepszy wg. mnie- uwielbiam Twój styl Izuniu. :* Niemożliwa precyzja w detalu,ach po raz kolejny!

    OdpowiedzUsuń