niedziela, 17 lutego 2013

Albireo

 To jest moje zaciekawienie niebem do którego nie mogę dotrzeć, bieg za marzeniem i twarde stąpanie po ziemi, w rzeczywistości, w której teraźniejszość nie istnieje. Trudne funkcjonowanie w ciążeniu 9,8 g z ciałem, które stawia ciągły opór i nie chce się stać bardziej opływowe.
Przystanek. Chwila, w której to piszę już należy do Przeszłości...
Albireo to potrójna gwiazda, jedna z najjaśniejszych w Gwiazdozbiorze Łabędzia.
Moja gwiazda jest utkana z sutaszu o najciemniejszej z barw w przeplocie z kryształowych taśm cyrkoniowych, niklowanych drobinek Toho, cathedrali silver-jet, daggerów, hematytowej gwiazdki, kuleczek nocy kairu i onyksów.










19 komentarzy:

  1. Rozgwieżdżone niebo - faktycznie je widać w tym komplecie :) Piękne! i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to prawdziwe cudo! Przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cuda!!!Przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś jedną z moich ulubionych twórczyń sutaszowej biżuterii :)Pięknie i perfekcyjnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie cuda, że aż napatrzeć się nie mogę... Bardzo elegancki komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędny zestaw! Bardzo mi się spodobał też sposób, w jaki go przedstawiłaś....

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja sutaszowa biżuteria to coś nieziemskiego.... WOW!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny komplet! idealnie wszystko dobrane:) tylko podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle dopracowane w każdym szczególe! cudny komplet!!! pasowałby mi idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. It's all incredibly beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja zniewalająca , klasyka i styl w najlepszym wydaniu .Ubóstwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję najserdeczniej za pozostawione słowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne... Nie mogę tylko zdecydować czy piękniejszy wisior czy bransoleta? Obie cudowne... Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. och !!!! jaki piękny komplet !!! Elegancki, bardzo wyważony, bez zbędnych dodatków, po prostu piękny !!! Wykonany bardzo perfekcyjnie, po mistrzowsku !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! The whole set is amazing!

    OdpowiedzUsuń