niedziela, 12 lutego 2012

Błyszczące oko wrzosu

Kolczyki powstały z połączenia techniki haftu sutaszowego z plecionką koralikową.
W cześci koralikowej  zastosowałam splot  peyote z  Toho 11 transparent frosted med amethyst i silver lined green emerald.
Część sutaszowa zawiera w centrum sporą pastylkę malachitu.  W zawojach tasiemek w kolorach zielonym i fioletowym Toho 8/0 silver lined green i lt topaz/opaque lavender lined. Podklejona na całości fioletową eko skórką. Długość kolczyków 8cm. Szerokość na skrzydełkach 4,5cm. Sztyfty ozdobne antyalergiczne.



7 komentarzy:

  1. Śliczne! Skądże masz takie piękne sztyfty, czyżby jakiś rozbójnik kupił kolczyki na rozmontowanie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle podziwiam lekkość, z jaką układają się sznurki w Twoich rękach

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam odpowiedzieć każdemu z osobna i podziękować,ale pojawia się to białe okienko, które podobno sygnalizuje, że coś mam z kodem html. Niestety grzebanie w nim własnoręcznie może się źle dla mnie skończyć, wiec pewnie trochę to potrwa, aż mi to ktoś naprawi

    Dziękuję więc bardzo za miłe komentarze.
    KRY MA. art sztyfty zakupione legalnie na allegro, bez rozbojów tym razem.
    Tobatko dziękuję.
    lara.egaree dziękuję, staram się iść po sznurku:)
    tigerlily bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie. Fantastyczne połączenie kolorów. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń