wtorek, 28 maja 2013

Amiya

W języku hindi oznacza zachwycająca. Pozwoliłam sobie nieskromnie nazwać tak mój nowy wisior:)
Przyznam, że... jestem zachwycona nowym kolorem Toho 11/0 higher metallic grape. Cudownie smaczny, orzeźwiający i przede wszystkim NOWY. Lubię nowości.
Jestem  też zachwycona pięknem ręcznie malowanych szklanych czeskich guzików, których tu używam zamiast kaboszonów. Mienią się w zależności od kąta spojrzenia.
Trzecim grzybkiem w barszcz, nie za wiele ich?, jest łezka labradorytu z błękitnawym ogienkiem:))
Tak oto, w tej zbiorczej emocji powstała Amiya.
Wisior wielkości 5,8x8,5 cm zawieszony na sznurze o dł. 60 cm.





Jako, że dzień Mam już był, prezenta rozdane, mogę pokazać jeden z drobiazgów, który udało mi się w locie obfotografować.
Onyksy w niewielkiej otoczce z jet i metallic rainbow iris.




10 komentarzy:

  1. Twoje zachwyty są uzasadnione, moje do nich dołączają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście wisior jest zachwycający! rozumiem sprawę z czeskimi guzikami, bo też popadłam w ich sidła....

    OdpowiedzUsuń
  3. Amiya jest olśniewająca!!! nazwa zupełnie zrozumiała, skrupuły niepotrzebne - ten kolor oszałamia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze na kolana padłam... Kolor zachwycający, guziki też :)
    Podnoszę się już bo mnie kolana bolą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie padnij, powstań:))) źle na kolana działa ;) Serdecznie dziękuję.

      Usuń
  5. zachwycający, jestem oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę zachwycający, piękne kolory i kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. The necklace is beautiful and I love earrings!!!

    OdpowiedzUsuń